Deletedmom_37 16 aylık kızım. Bizde sosyal diye tanımıyoruz. Kalabalık cok seviyor mesela dogdugundan beri.
Düğün dernek VS yerlerde sıkılmıyor hemen orda burda yasıtlarının yaptıgını yapıyor ortada koşturuyor. O ortamlarda burka benı ben oynayayım koşayım modunda. Beni. Elimden tutup cekiştirmez. Parka gidince herkesle iletişime gecer. Yeni ortama girince önce bir süzer sonra hemen normal davranır.
Mesela yegenım öyle değildi 9 yasında hala değil. Bir ortam a girsin büyük insan gibi oturur. Yasıtları cagırırsa gider sonra sıkılır yine gelir yanımıza oturur. Kendi asla birine gidip yanas az arkadaş olarak VS konusmaz.