Merhaba
Bebegim 4 ay 7 günlük yataga yatırdıktan sonra ateşini ölçtüğümde 3 gündür ateşi 36 nın altına düşüyor bazen 35.5 bile gördüm tulumun altından Bi kat daha giydirdim oda sıcaklıgı 24 nem ideal de anlından ölçüyorım 36.1 koltuk altından daha düşük ne yapıcam sasırdım kaldım kızımda hiç. Üşüme emareside yok