basaksahinx merhaba, bi gözü böyle yakında bir nesneye bakacakken hep şaşılanıyor doktora götürmüştüm yeni doğan da normal düzelir demişti ama 10 ay oldu hala oluypr zaman zaman şaşılık. Var mı böyle durumda olan geçen
Feyzosumunannesi basaksahinx 8 aylik bebeğim dede var ne yazıktır 6 aylıkken biraz kayma var btanesinde 3 ay sonra yine görüşelim dediler diğer ay kontrolümuz var yakına bakınca kayıyor
emayy basaksahinx 9 aya kadar göz kayması normal .eğer kayma varsa göz doktoruna git.benim bebeğimde var 10 aylıkken getirdim gözünde kayma yok dedi şuan 1 yaşında hâlâ var pazartesi başka bir doktora getirecem bakayım ne dicek o doktor
minnosanne0 basaksahinx bende 10aylıkken götürdüm gelişim aşamasında olduğu için normal dedi ama 4aydan 4 aya kontrole çağırdı
Krkmzrm basaksahinx mutlaka göz doktoruna tekrar götürün, benim kızımda da var 6. Ayından beri gözlük kullanıyor. 11. Ayında ameliyat olacak. Bazı kaymalar geçici değil doğuştan oluyor, umarım sizinki geçicidir geçmiş olsun
basaksahinx minnosanne0 gittim. Beklediğimiz 6 7. Ay da yenidoğan şaşılığo gitmiş olması dedi. Muayene de şaşılık çıkmadı yapmadı. Ama fotoğraf gösterdim. Burda var biraz dedi. Şimdi 1 yaşında 13. Ay da gel bi daha dedi bol bol karşıdan foto çek dedi. Biriktir gelince bakalım. Biraz azaldı gibi şimdi. Geçmezse bant ve ya gözlüğü konuşuruz dedi.
LinaTuba Krkmzrm merhabalar benim kuzumda da kayma var bir yaşında başladı ve bir yaşından itibaren gözlük kullanıyor şuan iki yaşında size neden ameliyat dedi biz Prof a götürdük ameliyat olmaz bebeklere dedi
Arinikoo basaksahinx benim kizim şuan 2 yasinda bizdede 8 aylikken vardi 3 ay doktorumuz bant tedavisi uygulatti birgun sag birgun sol yarim saat olacak şekildee . Düzeldide..zaten 2 yaşına kadar gözleri ancak oturuyormuş..Gozluk asamasina gelmemesi adina 2 yaşi dolmadan tekrar gelin dedi yine olabilirmis bizimkide gizli kaymaydı.. tekrar gittigimizde yine gizli kayma olmuş tekrar başladik bant tedavisini.. şaşılık diyen doktorlar oluyo aldirmayin başka doktor arayısina gidin .. bunlar gizli kayma boyle basit tedavilerle onune geçebiliyor..biryere odaklanirken ve sabah uyanirken uykusuzken gibi durumlarda daha belirgin oluyoo .. ilk tedavide bantla geçmezse gozluk olacakti oncelikle bant denedik geçti geneldede geçiyormuş ..
LinaTuba Arinikoo yorumunuzu okuyunca şaşırdım biz Prof a muayene ettirdik 4 ayrı doktor gördü ve hepsi gözlük tavsiye etti 1 yaşından beri gözlük kullanıyor kayma 1 yaşında başladı önce ufaktan sonra sürekli kaydı kapama için çok erken olduğunu söyledi ve iyi bir Prof tavsiye edilen bence siz başka bir doktora daha gidin kapama benim bildiğim biraz büyüdüğünde uygulanıyor
basaksahinx Krkmzrm LinaTuba 10 aylık gittiğimde bant ve gözlük için çok erken dedi. Muayene de de göz kaslarında sorun görmedi. Fotoğraf gösterdiğimde burda var dedi. Takip edelim diye şimdş bayağı azaldı eskisi gibi gelmiyor öyle. Sadece çok yakın nesneye bakarken. Eğer 13 14 ay da şaşılık çıksaydı banta geçebilirdik Niloyumben LinaTuba
Krkmzrm LinaTuba bizim kayma doğuştandı çünkü. Kapama ve gözlük hiçbir şekilde düzeltmedi. O yüzden ameliyat oldu 11 aylıkken
LinaTuba Krkmzrm anladım çok geçmiş olsun rabbim şifa versin bizim hala kayıyor iki gözde numaralarıda yüksek çok üzülüyorum gözlük takmak istemiyor zorlanıyoruz
Krkmzrm LinaTuba sağolun size de geçmiş olsun. Evet maalesef gözlük takmak istemiyorlar sürekli çıkarıyorlar. Benim kızım da hâlâ çıkarmaya çalışıyor 15 aylık oldu