H_ceyhan merka etmeniz normal tabi de aciliyet komik olmuş.
Ben 2021aralıkta oldum, 1,50ydi gözlerim. Ameliyattan sonra bir gece zorluk çektim, o da ağrı gibi değil gözümü açarsam batma yanma oluyordu. Uyudum gözümü açmadım sorun olmadı, sabahına da gitti😁