Ya ben ilk doğduğunda aldım kullandım o zaman biraz ara verdim tekrar kullandım şimdi bizimkiler diyor çocuğun kafayı top gibi çıkmış arkadan düz yatır düz olsun kafası vs bende yok diyorum tekrar yastığa koysam toparlarmi aslında bana göre birşey yokta bizimkiler düz olsun deyip duruyor