Esrashn58 Bebeğim 36 günlük mama aldım ama anne sütü destekli kullandığım için bitiremedik kutuyu 1 ay içinde bozuluyor mu yoksa kullansam sıkıntı olur mu bebeğime ?
Ikizannesi06 Esrashn58 kutusunda yazar ben 3 hafta-1 ay diye biliyorum ama kullanım şekline de bağlı tabi. Saklama koşulları nem alıp almadığı vs.
irva Esrashn58 3 hafta içinde tüketilmesi lazım mamaların.3 hafta geçtiği zaman çöp.Kullanmayın lütfen.