Iyi akşamlar
Oğlum 12ay 13gunluk 8.5.aydan beri emekliyor. Koltuk,yatak, duvar, sandalye kenarlarinda ayağa kalkıp hızlı hızlı yuruyor. Yürüme arkadaşı var onunlada yuruyor. Camaair sepetini ittirip yuruyor. Ama gel gelelim ayakta tutup hadi gel oğlum diyince hemen dizlerinin üstüne injp emekleywrek geliyor. Ilgisini çekerim b kaç oyuncakla defalqrca denedik eşimle gunduz bende deniyorum tekrar tekrar ama yok. Emekleywrek her yere gidiyor zaten pire gbi bence o yüzden yurumeye useniyor ama yurumeye nasıl tesfik ederim?