mysonmylove Kuzeymiram 2 yaştan sonra nimenrix tek doz, bexsero ise 2 ay ara ile iki doz yapılıyormuş, ben de yaptıracağım oğluma, internette bu şekilde bilgi buldum ama doğrudur umarım
FatmaKrbkl Kuzeymiram YouTube da osman gönülal’ın bu konuyla ilgili videosu var bakmanızı öneririm bende oğluma henüz yaptırmadım 2.5 yaşında
irva Kuzeymiram 7/9/15 Bexsero 12.ay nimenrix yaptırdım.Bekletmek çok istemedim aşı zamanlarını.Çünkü ciddi boyutta saçma sapan salgınlar var.Ne kadar ertelenirse o kadar sıkıntı.
Kuzeymiram mysonmylove tek doz yapilsada oluyormus zaten 16 aylik oldu , iki yasinda az kaldi , aşılar cok pahali tek doz yapmak daha mantikli geldi
ikizannesi_1 Kuzeymiram tek doz ne zaman öneriliyor peki? benim de bebeklerim 4 aylarını dolduracak yaptırmayı düşünüyoruz ama
mysonmylove Kuzeymiram ben de o yüzden bekledim açıkçası ama bekledikçe daha da artmış fiyatları, önümüzdeki hafta yaptıracağım ben de
FatmaKrbkl Kuzeymiram doktorumuz önermedi, 3 yaştan sonra düşündük o zaman yine bir doktora sorup görüş alıcaz
Kuzeymiram ikizannesi_1 tek doz iki yasindan sonra dedi saglik ocagindaki doktor , tam ayını bilmiyorum , bide cocuk doktoruyla gorusucem