Aae_08 yok canım uyuza benzetemedm ben. Kac aylık? Kasıntı var mı? Uyuz sabit durmaz sürekli farklı yerlerinde cıkar. Özellikle geceleri azar kaşıntı cok olur.
Bizim 3 ay sürdü tedavimiz ama deli gibi herseyi yaptık. En son çareyi elma sirkesi ile yıkanmakta bulduk cok etkili. Bu illetten kurtulmak için evdeki herkesin aynı anda kurtulması lazım. Coronadan beter bişey bu. Sürekli temizlik sart. Akrabamızın 1 sene sürdü. Bazılarının vucudunda kaşınmaktan derin izlerde kalabiliyor.
Cocugunuza herhangi bir şurup vs içirmişmiydiniz