Regl döneminde muhakkak bir sivilcelenme dönemim olurdu fakat 2 aydır özellikle anlımda absürt bir sivilcelenme var, biri bitmeden öbürü çıkıyor ve kırmızı kırmızı aktif sivilceler hep. Devler hastanesinden asla randevu düşüremiyorum, özelde sadece muayene 700 istiyor. Yani gitmeye değiyor mu acaba? Hormon, kan testlerine bakıp ilaç mı veriyorlar direkt?