Aycabetul Bebeğim 4 aylık oldu demir ilacı başlamam gerekiyor , bazı damlaların çok alerjik olduğunu duydum, bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim :)
kolonyalimendil Aycabetul pedia d3 kullanıyorum doktorumuz onu verdi sağlık ocağında verileni almadım
Aycabetul gozgozanne bu damla bazı bebeklerde alerji yapmış sizde de böyle bir durum oldu mu acaba ? Popoda pişik , vücutta kızarıklık, ağız kenarlarında kızarma vs bu tarz sorunlar duydum
Gfs713 Aycabetul Bestiron Veya vitagil gittiğim eczanede hangisi varsa o ay onu kullanıyorum tertemiz içerik
irva Aycabetul 1 yaşına kadar vitagil demir damla kullandım.Keçiboynuzu özlü kabız yapmıyor dişte lekede yapmaz.Ayrıca demir oranı diğerlerinden daha yüksek.