Derinsmomm Kızlar 9 aylık kızım otururken gerileme parkenin üzerine düştü , toook diye bi ses geldi. Sert zemine düştüğü için çok endiselendim. Eşim de evde yok. Taksi çagırıp gitmelimiyim ? Yoksa 50 cm altı zert zeminde de tehlikesiz mi ?
Nergis199 Derinsmomm bizimkide 9 aylık aynı şekilde düşüyor .bişey olmuyor çok şükür .hareketlerinde bi degisiklok yoksa götürmeyin .boşu boşuna radyoasyona maruz kaliyorlarr
Gamzemert Ya hep düşüyor o şekilde oturmaya çalışırken. Bence sorun yoksa evham yapmayın allaha emanet melekler 💜Derinsmomm
BuseDefne Merhaba, yeni oturmaya başladığı zaman kızım da aynı şekilde olmuştu. Ağlamadı, gozle görülür bi lr şişlik falan da olmadı, 2 saat takip ettim uyutmadim, gözlerinde kayma yada kusma vs olabilir diye. Çok şükür bir şey olmadı. Ama işte annelik :) Yine de içiniz rahat etmezse gidin:) geçmiş olsun :)
Ediss O şekilde düşüyor genelde çocuklar. Bi belirti yoksa gitmenize gerek yok bence üstte de demişler. Tehlikeli bir yükseklik de yok ustelik