Aselmerve1 Kızım dört aylık ne yaparsam mutlu edemiyorum sürekli bı huzursuzljk ağlama halinde çok nadir güldüğü mutlugu olduğu ne yapmam lazım benim
Nazlican Aselmerve1 Arada böyle yaramazlık yapabiliyorlar, normal bir durum. Büyüdükçe, etrafı keşvettikce yapacaktır. Endişelenecek bir durum yok :)