Benim de ilk göğüste başladı ağrıyordu kaç kere acile gittim EKG çektiler temiz kardiyolojiye gittim temiz böyle üstü uyuşuyor karıncalanıyordu baskı sanki yere göğe sığamıyorum boğazıma kadar sırtımın kulunç yeri ağrıyordu boynum omzum bi süre sonra çok kafayı takmaktan ağlamaktan sol başımın yanı uyuşmaya başladı üstüne onu kafaya taktım nöroloji ye gittim mr çekindim temiz çıktı temiz çıkınca uyuşukluk geçti fizik tedaviye gittim kas spazmı dedi stres yapıp yapmadığımı sordu bu ağrıları yaşamadan önce 1-2haftaya yakın stres yapmıştım hergün sıkarak kendimi ağladığım ailevi şeylerden dolayı pişmanlık vardı be olduysa kendimi sıkıp ağladıktan sonra oldu zaten s