Seyda2309 benim daha da nabız çıkıyor galiba 😀 inanın gülüyorum ama ağlanacak halim var ilk doğum yaptım 40 gün var ya süperdim inanır mısınız sonra çoook sevdiğim bi doktorum vardı bu arada bende sağlık çalışanıyım tıbbi sekreter . Neyse doktorum kalp krizinden öldü o gün bi arttı bende sol kolda ağrı uyuşma göğüste baskı sanki biri üzerinde oturuyor eşim aşçı o yüzden eve 11 de geliyor o gelene kadar ağlardım ya şimdi kalp krizinden ölürsem bu çocuğa ne olur ya doyamazsam diye, haşa rabbime şart koşmak DEĞİL ecel geldiği zaman faydası yok birşeyin ama psikolojik işte annelik ya da. Çok arttı iki kere kardiyolojiye gittim ikisi de gelme diyor ama ben asla ikna olamıyorum bir tek uyuyunca bi ağrım yok ve yemin ederim aynı kalp krizi ya da kalp damar tıkanıklığı belirtileri yaşıyorum şaka gibi. Belki başka bir şey var ama ben işte kalbe yoruyorum