Ceren55 Kızlar bebeğim beş aylık doktor dubhalac şurup yazdı dün akşam 1,5 cc verdim sabah 1,5 cc verdim biraz önce 2 cc verdim hala yapmadı normal mi sizde kaç günde etki etti. 7 gün oldu hala kakasını yapmadı sadece anne sütü akıyor bebeğim
lceLady Ceren55 tadımlara basladınız mı? 2 adet kayısı suda haşlayın yumusayıncaya kadar. Blandırdan geçirin 1-2 cay kasıgı verin veya armut püresi aynı sekilde. Armutta hemen wc cıkarıyor
Selcan Ceren55 ben kızıma kullandım benim ki 2.5 yaşındaydı tabi 2 günde etki etmişti ama düzenli olarak kullanıyordum ben. Her gün mutlaka sabahları veriyordum. İnşallah bir an önce yapar çok sıkıntılı bir durum
Minikmaya Ceren55 sadece anne sütü alan bebekler için 10 güne kadar yapmaması normal kabul ediliyor ve rahatsızlık belirtisi yok ise mudahale etmiyorlar
lceLady Ceren55 bence armutla bir baslayin derim hem kakasını yapmasına yardımcı olur. Kabugunu soyun armutun suda haslayın iyice yumuşasın. Çatalla ezip verebilirsiniz bakın sonra hemen nasıl yapacak
Selcan Ceren55 bir ölçek veriyordum ben ana sizin ki küçük daha doktorunuz ne kadar dediyse o kadar verin
Minica_Eylul aykoz_ ne zamandır kullanıyorsunuz kabizlik ne kadardır var? gün aşırı ya da 3 günde bir yapsa da bagirsak yumuşatıcı ilac ile devam ediyoruz hemen sertleşir kakasi.. sizde de böyle mi acaba?
2-prensannesi Ceren55 duphalac içtikten sonra bol sıvı alması gerekiyor ama bebeğiniz daha küçük o konuda birşey söyledi mi doktorunuz? 7-10 gün arası kaka yapamaması normal kabul ediliyor Birde saat kaçta içirdiniz acaba anında etki etmesini beklemeyin bende büyük oğlumda kullanıyorum 4 yaşında hemen bol sıvı veriyorum bazen gün içinde yapıyor bazen de ertesi gün yapıp rahatlıyor
Tugceonrdml_ Ceren55 düzenli kullanımda etki ediyor onun yerine dulcosoft alın 1 günde etkisini gösteriyor yada çok rahatsız ise zeytinyağı verin yada poposundan sıkın buda hemen yaptırıyor bunları doktorun bana önerdiği şekilde önerdim benim kizlarimda da kabızlık var biri 21 aylık biri 2.5 aylık ikisine de zeytinyağı veriyorum
Senazeynep3425 Ceren55 canım fitil ver çocuk rahatlasın. 10 güne kadar normal kabul edilme şekli çocuk rahatsız değilse. Biz çok çektik kabızlıktan. Asla kendi kendine yapamıyordu bebeğim. Umutlar bitmisken eczacımızın önerdiği doktora gittik şimdi her gün kakasını yapıyor. İlaçlar: nurse hayvers colex şurup ve laxsofiber probiyotik şase
Rainyellow Ceren55 ooo zaman durum farklı canm canı acıyor o yüzden yapmıyor bol bol sıcak suya oturtman lazım bir de asla kabız olmaması lazım doktor herhangi uyuşturucu bir krem vermedi mi