Merhaba arkadaşlar oğlumun geçmeyen pişiği var doğduğundan beri 4 aylık şuan. süt yumurta diyeti yaptırdılar 2 ay Ama değişen bir şey olmadı hala pişiği devam ediyor ayaklarında da deri kalkması var sanırım atopik dermatit oğlum. deri testinde süt yumurta alerjisi çıkmadı kan testi istediler onu da verdim sonuçlar böyle Doktor bir ay sonra sonuçlara bakacak Bilgisi olan var mı o yüzden fikir almak için yazdım 
