Mavi3435 45 günlük olana kadar sadece anne sütüydü düzenli sağıyordum yoğunbakımdaydı , ama eve gelince bebeğim kuvvetli ememediği için sütüm azaldı ve mamaya başladık. Günde 2-3 öğün mama da veriyordum o zaman şimdi 3 aylık oldu tam tersine döndü 2-3 öğün süt verebiliyorum diğer öğünlerde mama 😅