ayse01_alparslan Sizce hangisi çok kullanışlı olur tayinciyiz biz fazla bebek eşyası almak istemiyom kullanışlı bisiler olsun istiyorum onerileriniz nedir
okuyor ayse01_alparslan bizde ikisi de var. Sandalye daha kullanışlı. Kızım oturaktan kendini atmaya çalışıyor
sarmaliklahana ayse01_alparslan bence sandalye. Bana arkadaşım e bebekten hediye almıştı. 5.ayında başladık suan 16 aylık kızım. Heryere de götürebiliyorım bacakları falan cıkıyor. Hemde uzun süre daha kullanır yani.
Eylulunannesi55 ayse01_alparslan bütçe konusunda sorununuz yoksa bunu oneririm https://www.akakce.com/mama-sandalyesi/en-ucuz-prego-3032-mio-deluxe-fiyati,638195562.html gem mama sandalyesi hem normak oturak oluyor kolay katlanıyor yer kapşamıyo masa boyuna göre yükselip alçalıyor…