merabalar bebegim 17 buçuk aylık karşı komşumuz var hergun görüşürüz sabah gelir iki saat akşam üstü ben giderim kendi gelmese çocukları gelir oynamaya yani aktif görüşürüz bugün oğlu bizden giderken benim bebegime gel dedi oda koşup gitti oynasın dedi bende tamam dedim baktim yarim saat felan geçti halâ gelmedi bende aradım oynuyor dedi beni aramamış sonra bende gittim beni görünce sevindi epey bırakmadı ama bensizde durmuş aramadı mutlu oynadı dedi normal mi acaba ya kafama takıldı hergun gördüğü için mi ki sizinkilerde hep gördüklerine boyle mi