defnes32 Kızlar kahvelerim köpürmüyor acı oluyor diye gittim kahve makinesi aldım yine köpürmüyor ve acı
Eslem2022 defnes32 bazen kahve markasinada bağlı. Kuruyemişcilerde çektirilen kahveler güzel oluyor ben genelde kuruyemişciden çektiririm çok güzel köpürür makinedede cezvedede. Sütlü yapınca dahada güzel köpürüyor
Kubraa00 defnes32 fakirin kahve makinesi kullanıyorum makinenin içinden çıkan kendi kaşığı ile kahve koyarsanız çok güzel köpürüyor ve acı olmuyor. Kahveyi az koyunca köpürmüyor
Atailknur defnes32 kocatepe Türk kahvesi alın başka kahve almazsınız eve. Çok güzel köpüklü oluyor kahve makinası İn ölçeğiyle dolu koyun.
Eslem2022 defnes32 kahvenizi cektirin bide kahve makineniz varsa onun kaşığına gçre yapın benim karacanın ki var çok güzel yapıyor
defnes32 Kubraa00 sorunu 1 saat önce çözdüm ben tatlı kaşığı koyuyordum meğersem az oluyormuş 6 gr lazımmış içinde de iki tane kaşık var onlarında biri 7 gr diğeri 9 gr ben yanlış yapıyormuşum
defnes32 biraslanmiyavdedi evet sorun buymuş 1 saat önce denedim oldu ben az koyuyormuşum 1 tk yapıyordm az geliyormuş içindeki ölçekle yaptım az önce 6 gr çok güzel oldu
biraslanmiyavdedi defnes32 Evet, eğer ölçek bulunmuyorsa tepeleme dolu dolu 1 tk kahve koyuyorum diyecektim ben de. Afiyet olsun :)
defnes32 Eslem2022 benimde Karaca bugün kendi ölçeğiyle denedim çok güzel oldu ben kahvesini az koyuyormuşum