plakayerli
Tabi götürebilirsiniz. Odalar cok büyük ve cok güzel. Hersey mevcut. Duş, tv, giysi dolabı, misafir için açılır koltuk yatak oluyor. Çok temiz odalar. Çalışanlarıda cok ilgili. Ben cok memnun kalmıstım. Kapılar kilitli 🔒 güvenlik var herkes girip cıkamıyor. Ben bu durumdan cok memnun kalmıstım corono dönemiydi tam. Odalar 2 kişi olmasına ragmen herkesi tek odaya almıslardı.hastanenin manzarasıds muthiş zaten umarım iyi bir odaya denk gelirsiniz :) b cekmece ayaklarınızın altında oluyor :) cocuk yogun bakım ünitesi ayrı baska bir katta oluyor ve asla kimseyi içeri almıyorlar.
Benım doktor Sabriye Erdan yine aynı doktor. Umarım sizde memnun kalırsınız