Merhaba bizde de aynısı olmuştu pku değeri yüksek çoktı diye aramıştı 2. Kanın sonucu gelene kadar hergün ağladım çok şükür aranmadık Sağlık ocağında aramayınca sorun yok demektir dedi şimdi oğlum 10 aylık olacak ama en ufal bişeyde hemen aklıma o hastalık geliyor acaba 2. Yide yanlış aldılarda bu sefer de sorun mu çıkmadı felan düşünüyorum. Siz nereye arayıp öğrendiniz ?