Kızlar bebeğim (5ay 23 günlük)bir buçuk ay önce boğaz enfeksiyonu oldu antibiyotik kullandık 2 farklısından kullandık doktor değiştirdi 1 hafta önce kulak enfeksiyonu oldu yine kullandık şimdi öksürüyor doktor bidaha antibiyotik verdi az hırıltı var diye vermek istemiyorum sürekli antibiyotik korkuyorum ya bişey olur mu vermesem