8 yaşında oğlum 5 gün ateşli Adone virüsü geçirdi.. iyileşti ama bir hafta sonra halsizim ve bacaklarım ağrıyor demeye başladı.. kan vs bakıldı temiz dendi.. bir kaç hafta oldu ama hala zaman zaman kas ağrısı ve halsizlikten şikayet ediyor.. doktor virüs sonrası bi süre kas ağrısı kalabiliyor diyor ama yine de arada endişeleniyorum.. karşılaşan var mı acaba?