Ysgl26 DilaraMiran hipp acayio gaz ve kabızlık yaptı bizde. İlk 6 ay aptamil kullandık. Aptamilin 2 numarası da aynj şekildd gaz kabızlıj yapınca bebelac gold a geçtik gayet iyi
Senazeynep3425 DilaraMiran maalesef kabız oldu :/ qptamile ilk dogdugu zaman alwejisi vardı geçti tekrar Aptamil kullanıyoruz
Mys01-01 DilaraMiran ben çok memnundum canım valla cok iyi gelmıstı bebegıme artık mama almıyoruz büyüdü sımdı ıkızlerım var prematüre biraz toplasın hemen hıp geçicem
Meliisa DilaraMiran ben çok memnunum ilk sma kullandık kusuyordu sonra hipe geçtim bu gayet iyi geldi kusma vs olmuyor biz combiotic olanı kullanıyoruz gazda yapmıyor hipple devam 👍
DilaraMiran Golden goat denedik oda aynı oğlum hep ıkınıyor hep gazlı hep doğum yapar gibi ıkınıyor resmen