amansallagitsin Hala olmasina mi sasiyim anlamadm su aralar kafasi hep elinde die bi bakiyim dedim bingildak kisminda var hala bu zamana kadar olan var mi acaba normal mi bu durum
Cemre_-53 amansallagitsin benim bebeğim de 15 aylık premature iki gündür elini kafasına koyup kasır gibi yapıyor daha önceden vardı ama bitmişti bugün duş aldırıp ters taradım sarı sarı konaklar cikti daha bitmedi ama tkrr devam edeceğim bitmesine normal süreçler bazen uzun sürebiliyor bebeklerin kafası yağ tabakası oluştuğu için
sb- amansallagitsin benim de oğlumda vardı 1 yaşında. Doktor şampuanı değiştirdiyseniz ya da iyi durulayamıyorsanız olur dedi ben hem şampuan değiştirmiştim hem de yüzüne su gelince panik yapıyor diye tepesini durulayamıyordum. Bunları düzeltince çözüldü
amansallagitsin sb- biz dogdu dogali dalin kullandik hic degistirmedik ben sacini durularim ama farkedince sasirdim