Postlardan da denk gelmişsinizdir bebeğimin yüzünde kızarıklar var kimi egzama kimi enfeksiyon diyor krem kullanıyoruz ama aşırı huzursuz durduk yere ağlıyor canı acırcasına susturamıyorum meme reddi biberon reddi yapıyor elimden bir şey gelmiyor annem ile dört dönüyoruz emsin diye ama yok her yolu deniyorum istemiyor avazı çıktığı kadar ağlıyor dayanamıyorum içim parçalanıyor en kötüsü nesi olduğunu anlayamıyorum gerçekten bir yeri ağırıdığı için mi ağlıyor yoksa atak haftası diye huzursuz meme reddi falan mı yapıyor ya da yüzüne sürdüğüm krem mi yakıyor ağlıyor anlam veremiyorum randevu bakıyorum özele onda bile yok iki hafta sonraya atıyor hep boşluk bulsam götüreceğim tekrar