Merhabalar bir aylık bebeğim var şu sıralar çok huysuz gündüz uykuları yok gibi bisey tüm gün emzırmek altını almak gazını çıkarmakla gecıyo ama doğru düzgün uyuduğu hiç yok o haline canım sıkılıyo sağ mememide emmiuor sütüm yetmediğini düşünüp mama veriyorum onu da ne kadar vermen gerek bılemıyorum bu durumları yaşayanlar fikirlerinize ihtiyacım var:(