edaaydinm Bebeğimi iznim bitikten sonra anneme bırakıcam , 2,5 aylık olucak Bende günde 5 saat çalışıcam , annem benden para bekliyor , ne kadar versem uygun olur
amansallagitsin edaaydinm yok artik birde para mi bekliyor sizden evlatdina bunu yapar mi bi insan ya soncta baktigi torunu gitsin e devletten basvuru yapsin toruna bakana para veriyor devlet
Nilist Annenizin ihtiyacı yoksa ayıp ediyor onu söyleyeyim. Vereceğiniz miktarda maaşınıza göre olmalı.
Goktug34 amansallagitsin Öyle bir şey varmı gerçekten kayınvalidem bakıyor benim oğlumada eline harçlık ve ihtiyaçlarını alıyoruz bazen sürekli vermyrz tabikiii
edaaydinm kalpsizim25 siz çok veriyormuşsun ya ben o kadar veremem diğer çocuğuma zaten kreş için 3 bin tl veriyorum tam gün kalıyor yarım gün için anneme ne verebilirim ki
Ysgl26 Goktug34 aile sosyal politikalar veriyor sanırım bi araştırın şartlatını..memurlar alamıyor bildiğim kadarıyla. Anne babanın aylık grliri asgari ğcretin 2 katını geçmemeli..belirli pilot bölgelerde yaşamak . Bebek 3 yaşından küçük olacak..