Kızlar merhaba , bebeğim 3 aylık pzt işe başlayacağım sadece emziriyorum süt biriktirmeye başladım ama sağınca aşırı bir süt gelmiyor su anlık 50 cc lik 10-12 tane poşet biriktirdim. Endişeliyim 3 aylık bebeğe ne kadar süt yeter nasıl yapmalıyım gerçekten çok zor sizler nasıl yaptınız ?