Sizi o kadar ıyı anlıyorum ki benım bebeğimde 25 günlük ve 4 gün önce teshıs konuldu öksürük saymaktan sınırlerım bozuluyor öksürük biraz azalmıştı dün ama bugün biraz öksürdü yıne henüz yatış yapılmadı ama ıkı doktora gıdıyoruz ıkısı de kötü olursa mutlaka getırın dedı ne uyuduğumu bılıyorum ne başka bir şey çok zor