Bebeğimin huyu değişti. 10. Aydayiz, eskiden ayağımda sallayıp beşiğine koyardim , uyurdu, şimdi sadece ayağımda uyumak istiyor. Huzursuzdur diyorum dışı çıkıyordur filan diye teselli ediyorum kendimi ama artık dayanacak gücüm kalmadı . Bu durum değişir mi lütfen akıl verin