Bizde 8.aya yeni giriyoruz şu 4 gündür neler çekiyorum tek başımayım sürekli ağlıyor yanından gitsem kıyamet kopuyor tuvalete dahi gidemiyorum. Yemek yapamıyorum. Bebeğe yemek yapana kadar canım çıkıyor. Oturmak istemiyor aktivite istemiyor kucak istemiyor sadece ağlayıp ya da çığlık atıyor Huni alıp takıcam kendime psikolojik olarak çökmüş hissediyorum 😂