HONEYBABY_ Minkpndam Ay bu yeter de artar bile ama yumurtayı haşlayıp doğrayıp üstüne biraz yağ, maydanoz, kimyon ve , karabiber atınca tuz da var tabi çok güzel oluyor karıştırıyorsunuz .
BuzluKahve Minkpndam Bence soğan halkası ve köz bibere gerek yok. Kek de kahvaltıda yenmez. Menü yeterli oldukça.
Minkpndam BuzluKahve sağon halkası çok az kızartcam çocuklar var diye köz biberde az miktarda çıkarcam
Minkpndam Miraymomm hahhh beni anlayan oldu sonunda 🫶🏼 İnsanlar çamur atmak için her şey söyler umrumda değil kuzum linç falan
Mavigri Minkpndam çok güzel akla gelebilecek her şey mevcut böyle kahvaltı yapmayalı bilmem ne kadar oldu bir kaç ayı var valla size afiyetler olsun şimdiden elinize sağlık
Minkpndam Mavigri tşkkür ederim kızım 2. Aylıkken bundan daha fazla şey yapmıştım 😭 Biz çok misafir ağırlarız yemek yapmadığım için misafirlerimi kahvaltıya veya çaya alıom
aybikreis Minkpndam Miktar olarak değil çeşit olarak fazla. Sırf yenmemiş olmasın diye tadına bakılacaklar var menüde. İçinizden geliyorsa yapın yine de. Ben kendi fikrimi ve yaptığım sofralara göre yazıyorum. Afiyet olsun