Kızlar bebeğim yalnızca anne sütü ile besleniyor ama obur bir bebek olduğu için ve tüm gün emzirdiğim için akşama ister istemez sütüm biraz Azalıyor ben de bu nedenle yalnızca günde bir kez akşam uyumadan Mama vermeye karar verdim Aptamil marka 350 gr olanından hani küçük kutuda olan var ya. Resmen Vermez olaydım çünkü onu vermeye başladığımdan beri bebeğim kaka yapmadı ben de nedenini araştırıp durdum buraya yazdım çoğu kişi Aptamil markanın kabız yaptığını Söylemiş ben de o yüzden mamayı Bir veya iki gece vermedim ertesi gün bebeğim kaka yapmaya başladı. Eğer mama alacaksanız bilmiyorum belki de her bebek farklıdır ama Aptamilden birtık uzak durun veya alacaksanız comformil olanından alın. Ben şu an farklı bir mama arayış içerisindeyim sizce ne alayım?