Ya naparsam yapayım yok yediremiyorum ben bu çocuğa anca mama istiyor sırf mamadan artık soğusun diye mamasını değiştirdim onuda içiyor lokur lokur ama ek gıdaya gelince yok ben napcam bilmiyorum artık akıl verin kızlar bu durumu yaşayan varmı 10 aylık olcak bi kaç güne ama hala sadece mama içiyor sadece bi kaç kaşık yemek yedirebiliyorum su da içmek istemiyor herşeye hayır 😔😔😔