Yani ihtimal veremiyorum ama aklımdan çıkmıyor
Yaklaşık 6 aydır kist var bende tedavi gördüm geçmedi Nisan ayında randevum var ona gideceğim bakalım ne tedavisi verecekler
Adetim kistten beri yok geçen ay adet söktürücüyle adet oldum efsane patlama yaşadım
Ve spiralde var
Ama yaklaşık 3 5 gündür acayip canım bişeyler istiyor ve kasik ağrısı vurdu bugün baya. Yani bu kisttende olabiliyor bazen ama aklımda acaba mı diye düşünce var. Test mi alsam diye kuruntu yapmaya başladım
Yine adet olmadım tabiki ama doktor olmazsan önümüzdeki ay da adet söktürücü al nisana kadar bu şekilde adet ol eğer olmazsan demişti ama 🤷