Yasemin000 Arkadaşlar 6 gündür kan ilacı kullanmaya başladık ferrum Kızımın büyük abdesti koyu yeşil siyah arasında kan ilacıyla mı alakı kına gibi ve geçici bi durum mu ?
Deletedmom0340 Yasemin000 canım benim oğlumda da aynısı oldu kan damlasından sonra. Bende içirmeyi bıraktım öyle olunca hem kabızda yaptı oğlumu. Kan damlasından yanı korkmana gerek yok
[silindi] Deletedmom0340 bende bırakmıştım b12 eksikliği oldu hem kan damlasını yükseltti doktor Hemde iğne vurunuyoruz
Yasemin000 Deletedmom0340 teşekkür ederim canım peki şimdi ne kullanıyorsunuz kan ilacı olarak ve onda da değiştiriyor mu ?
Deletedmom0340 [silindi] hadi ya körü olmuş canım geçmiş olsun. Oğlum kan damlasından tiksindiği için ek gıdayı da hiç bir şekilde kabul etmıyor o yüzden henüz vermıyorum kan damlası. Agzını kilitliyor resmen
Deletedmom0340 Yasemin000 şu oppslar yüzünden cevap yazamadım kusura bakma tatlım. Suan bişi kullanmıyorum canım kan damlasından tiksindiği için içiremiyorum zaten ağzını kilitliyor. Bekliyorum anlıycan
[silindi] Yasemin000 kabızlık oluyo DİE ve ilk verdiğim zaman az az kusuyodu ama vücut alışırmış pişman oldum ben bıraktığım için şimdi yüksek kullanıyo oğlum
Serife92 Yasemin000 Yasemin hanım bizde bugün başladık doktorum bana da söyledi sizin dediklerinizi olabilir bunlar kan ilacı nedeniyle olur sakın korkma dedi normalmiş yani 😊