Bukrelinam Genelde geceleri saat 3 4 gibi gaz sıkışmasından dolayı uyanıyor bebeğim sizde hiç oluyor mu bu durum gündüz çok sknti yok gazla ilgili ama gece uykusunda rhtsz ediyor ikinip duruyor çıkartmaya da calisiyoruz ama anca sabah çıkartıyor napabilriim