Merhaba güzel anneler bebeğim 4 aylıkbaşlarda sütüm yoktu çok azdı bebeğe hiç yetmedi o yüzden mama ile devam ettik şu an göğüslerim süt var ama bebeğin biberonu alıştığı için beni emmek istemiyor ne yapabilirim memeye döndürmek için tecrübeleriniz varsa yazabilirmisiniz