Sling kullanabilirsiniz oğlum 10 aylık ve hep sling kullandım. Hem rahat hem bacakları m pozisyonunda oluyor. Birde bebeklerin hiç bir zaman ön tarafa doğru dönük oturmasını önermiyorlar omurgası için hemde çok fazla uyarana maruz kaldıkları için huysuzlanabiliyorlar. Etrafını izlemeyi seviyorsa da sırtınıza alabilirsiniz yine c pozisyonunu korumuş olursunuz