_ipekk18
Benim bebeğimde 9 aylıkken sol göğsümü emmeyi bıraktı . Ne yaptıysam veremedim . Sol göğüs yağlı süt ve ağır ağır gelir ondan sanırım bıraktı .
22 aylık olasıya kadar sağ göğsüm ile emzirdim . Daha da emzirmek isterdim ama tek göğüs ile artık acı vermeye başladı bıraktırmıştım .
Yani vermeye çalışın almıyosa da 🤷🏻♀️ diğer göğsünüz ile devam edin gittiği yere kadar