Mertcigdemgul mimom_1 tatlı elm yağı kullanın acı elma yağı nöbet geçirmesine sebep oluyormus sakn kullanmayın
Kubra226 Göbeğine yapıyoruz masaj şeklinde 1-2 saat sonra ayağına masaj yapıyoruz bir kac damla ile. Doktorum kontrollü kullanmaniz gerek biri bebeğini yakti demisti. Ben soyleyim de kullanıp kullanmamak size kaldi