E-urey Eşimde bende sırayla influenza geçirdik. İki hafta evde çift maske gece yatarken eşim içerde, bende yatak odasında bebekten uzakta (uzak dediğim yatağın diğer tarafında) maskeyle yattık. Gündüz bebeğe dikkat ederek sürekli evi havalandırdık. Nem ayarını hep kontrol ettik. Çok şükür bebeğimize bulaştırmadan atlattık ama çok kötüydü 2 gece arayla ateşlerimiz 40 a kadar çıktı. Allah’tan sırayla olduk o hastayken ben baktım ben hastayken o baktı. Ihlamur, çorbalar, parolle atlattım ben şükür. Bebişide emzirdim yerine koydum, yada eşim hasta değilken eşime verdim. İnşallah bebişe bulaşmadan atlatırsınız.