Bebeğim sabahtan beri halsiz gibi sürekli hafif uykulu gibi mahmurdu. Az evvel biraz sıcak geldi ölçtüm 36.6° çıktı. İnternetten bakıyorum bebeklerde yüksek ateş için kimi yerde 36.4° diyor kimi yerde 38°. Nedir üst sınır ateşte, kaç derecede endişelenmeliyim?