Mihrimahveannesi Canım anneler çok kararsız biri olaraktan fikirlerinize ihtiyacım var 🤭 7 şubatta kızım 1 yaşına giriyor abartı şeyler yapmak istemiyorum ama neler yapabilirim evde fazla maddiyata kaçmadan fikir önerilerinizi benimle paylaşır mısınız ? 🤭
thecamellia Mihrimahveannesi bende böyle bişey yaptım pastayı ve hediye anahtarlıkları kendimiz yaptık
Denizanasi92 Mihrimahveannesi lades tasarım diye bir sayfadan afiş bastırdım uygun balonda istedim aynı yerden. Trendyoldan Safari temalı pasta süsü cupcake süsü falan sipariş ettim . 19 Şubat bizim de. Toplam 500 bile tutmadı sanırım. Abartı şeyler yapmamalıyız bence de ben onun yerine smalı çocuklara yardım edeceğim. Pastayı da evde kendim yapıcam hazır pasta tabanıyla
Selinsn Mihrimahveannesi https://ty.gl/ids3acabpv https://ty.gl/qfv8fn5ncv Trendyol da bu şekilde balon zircirleri ve kutuları var alıp kendiniz güzel bir doğum günü masası oluşturabilirsiniz
Mihrimahveannesi Bihteeeer ikisinide çok begendmmmm 🤭 çok teşekkürler ikramlıklar pasta ve parti malzemeleri. Düşününce gözde büyüyor ama böyle görünce de her yönden içime sindi. Teşekkürler 🥰
Bihteeeer Mihrimahveannesi rica ederim yardım edecek birileri olursa işiniz dahada kolay olur benim kayınvalidem yardımcı oldu süsleme yaptık sadece biz ☺️
turisinannesi Mihrimahveannesi love_tasarim_atolyesi den hediyelik mika kutuda mumluklardan yaptirmistim bakabilirsiniz isterseniz
turisinannesi Mihrimahveannesi Birde çoğu doğumgünü balon zinciri masa örtüsü süslemeleri trendyoldan almıştım pastayida özel yaptırmadım kendiniz özenerek yapabilirsiniz❣️