ma9419 telefonla görüşebildim doktorumla gayet normal olduğunu herkesin geç adet olmayacagını söyledi. Döngün bozulmadan devam eder böyle sorun yok dedi canım. Yanlız döngü tam ve sağlıklı olduğu için korunmaya dikkat etmemi tembihledi gebelik açısından