birpapatyaannesi Kizlar bu şurubu kullanan varmi 7 aylık bebek için 2 3 gün günde 3 kere 1 cay kaşığı şeklinde öksürük için vermemi önerdiler kullanan varmi iyi geldi mi 🌸
Zeynep_46 birpapatyaannesi 2 yaş altı bebeklerde kesinlikle öksürük şurubu verilmez cünkü öksürük vücuttan sekresyonu atma işlevin yapar siz bunu keserseniz ciğere iner sizin bileceğiniz şey ama verilmemeli diye biliyorum
Meryemgundogdu Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Benim kızımda her hastalandığı da doktorumuz bunu verir çok iyi geliyor. Kızımın öksürüğü köpek öksürüğü şeklinde oluyor birde çok ağır geçiriyoruz ama çok memnunum bundan birkaç günde toparlıyor
birpapatyaannesi Zeynep_46 Evet kuzum öncelikle teşekkür ederim bende böyle bildiğim için vermedim hala sadece aldim ama gönlüm vermekten yana değil okudum araştırdım kendi geçmesini bekliyorum ama artık korkuyorum kızım öksürürken midesindekileri kusuyor şiddetten hemde uyurken bogulcak gibi yetisiyorum hemen yanından ayrılamıyorum 😔
Meryemgundogdu birpapatyaannesi bana da 1 yaştan sonra verdi hep şu an 25 aylık hala verir uzun süreli kullanmıyorum ben ama düzelme başlayınca bitkisel şeylerden devam ediyorum