Melekannesiiiii Kan degerlerimi olcturmustum. Hidroksi D vitamini değerim 12.7 görünüyor. Bu normal mi düşük mu acaba?
Sedoss02 Melekannesiiiii kırmızı renkte mı çıkmıştı sonuç öyle olunca referans dışı yazıyor düşük veya yüksek demek oluyor ama önemli midir bilemem doktorlar daha iyi biliyor ben pek anlamıyorum